Статус обʼєкту в реєстрі | Інформаційне повідомлення опубліковано |
---|---|
ID | 630649d147ac4934bd37034355636997 |
Ідентифікатор обʼєкту | UA-AR-P-2018-09-21-000001-1 |
Дата створення/знищення обʼєкту | 2019-01-28 16:36 |
Дата внесення останніх змін до обʼєкту | 2019-01-28 16:36 |
Опис обʼєкту | Під'їзна залізнична колія ВАТ ”Кременецький міжрайпостач” введена в експлуатацію у 1964 році. Розгорнута довжина під'їзних залізничних колій становить 1800м. Загальна довжина ходової вантажної колії №17 складає 1423,5 м, корисна довжина - 1146,68 м. На всій довжині колії слідують підйоми та спуски, найбільший уклін - 14,7%. Загальна довжина ходової колії №18 складає 376,5 м, корисна довжина - 321,85 м, найбільший уклін - 8,6%. Земляне полотно залізничних колій представлено інженерними спорудами, виконаними з грунту, основаного на місцевих суглинках. Поверхня земляного полотна спланована. Шпали на під'їзних залізничних коліях - дерев'яні та залізобетонні. Під'їзні залізничні колії укладені на щебеневому баласті. |
Найменування | РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Ідентифікатори |
UA-EDR
14037372,
РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
|
Контактна особа | Капелусь Тетяна Іванівна
ternopil@spfu.gov.ua
+380974903976
|
Рішення:
Найменування рішення | Наказ ФДМУ від 27.12.2018 №1637 "Про затвердження переліків об'єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2019 році" |
---|---|
Дата прийняття рішення | 2018-12-27 00:00 |
Номер рішення у паперовій документації | 1637 |
Тип рішення | Рішення про затвердження переліку обʼєктів, або про включення нового обʼєкта до переліку |
ID | 718cb4bafa3143cfa8e6ab907f11f661 |
---|---|
Опис об’єкту продаж | Під'їзна залізнична колія ВАТ ”Кременецький міжрайпостач” введена в експлуатацію у 1964 році. Розгорнута довжина під'їзних залізничних колій становить 1800м. Загальна довжина ходової вантажної колії №17 складає 1423,5 м, корисна довжина - 1146,68 м. На всій довжині колії слідують підйоми та спуски, найбільший уклін - 14,7%. Загальна довжина ходової колії №18 складає 376,5 м, корисна довжина - 321,85 м, найбільший уклін - 8,6%. Земляне полотно залізничних колій представлено інженерними спорудами, виконаними з грунту, основаного на місцевих суглинках. Поверхня земляного полотна спланована. Шпали на під'їзних залізничних коліях - дерев'яні та залізобетонні. Під'їзні залізничні колії укладені на щебеневому баласті. |
Класифікатор | CAV-PS - 04211000-0 (Промислова заводська, фабрична будівля та їх частини) |
Кількість одиниць продажу | 1.0000 |
Опис одиниці виміру товару | штуки |
Статус реєстрації | Реєстрацію завершено |
Номер реєстрації | 36216186 |
Дата реєстрації | 2012-03-15T00:00:00+02:00 |