| Статус обʼєкту в реєстрі | Інформаційне повідомлення опубліковано |
|---|---|
| ID | 630649d147ac4934bd37034355636997 |
| Ідентифікатор обʼєкту | UA-AR-P-2018-09-21-000001-1 |
| Дата створення/знищення обʼєкту | 2019-01-28 16:36 |
| Дата внесення останніх змін до обʼєкту | 2019-01-28 16:36 |
| Опис обʼєкту | Під'їзна залізнична колія ВАТ ”Кременецький міжрайпостач” введена в експлуатацію у 1964 році. Розгорнута довжина під'їзних залізничних колій становить 1800м. Загальна довжина ходової вантажної колії №17 складає 1423,5 м, корисна довжина - 1146,68 м. На всій довжині колії слідують підйоми та спуски, найбільший уклін - 14,7%. Загальна довжина ходової колії №18 складає 376,5 м, корисна довжина - 321,85 м, найбільший уклін - 8,6%. Земляне полотно залізничних колій представлено інженерними спорудами, виконаними з грунту, основаного на місцевих суглинках. Поверхня земляного полотна спланована. Шпали на під'їзних залізничних коліях - дерев'яні та залізобетонні. Під'їзні залізничні колії укладені на щебеневому баласті. |
| Найменування | РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
|---|---|
| Ідентифікатори |
UA-EDR
14037372,
РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
|
| Контактна особа | Капелусь Тетяна Іванівна
ternopil@spfu.gov.ua
+380974903976
|
Рішення:
| Найменування рішення | Наказ ФДМУ від 27.12.2018 №1637 "Про затвердження переліків об'єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2019 році" |
|---|---|
| Дата прийняття рішення | 2018-12-27 00:00 |
| Номер рішення у паперовій документації | 1637 |
| Тип рішення | Рішення про затвердження переліку обʼєктів, або про включення нового обʼєкта до переліку |
| ID | 718cb4bafa3143cfa8e6ab907f11f661 |
|---|---|
| Опис об’єкту продаж | Під'їзна залізнична колія ВАТ ”Кременецький міжрайпостач” введена в експлуатацію у 1964 році. Розгорнута довжина під'їзних залізничних колій становить 1800м. Загальна довжина ходової вантажної колії №17 складає 1423,5 м, корисна довжина - 1146,68 м. На всій довжині колії слідують підйоми та спуски, найбільший уклін - 14,7%. Загальна довжина ходової колії №18 складає 376,5 м, корисна довжина - 321,85 м, найбільший уклін - 8,6%. Земляне полотно залізничних колій представлено інженерними спорудами, виконаними з грунту, основаного на місцевих суглинках. Поверхня земляного полотна спланована. Шпали на під'їзних залізничних коліях - дерев'яні та залізобетонні. Під'їзні залізничні колії укладені на щебеневому баласті. |
| Класифікатор | CAV-PS - 04211000-0 (Промислова заводська, фабрична будівля та їх частини) |
| Кількість одиниць продажу | 1.0000 |
| Опис одиниці виміру товару | штуки |
| Статус реєстрації | Реєстрацію завершено |
| Номер реєстрації | 36216186 |
| Дата реєстрації | 2012-03-15T00:00:00+02:00 |